czwartek, 9 maja 2013

Korowód Juwenalia 2013 !

Jak zwykle na tego typu imprezach, gdzie trzeba się przebrać na początku jest dużo pomysłów, a  w gruncie rzeczy nic z tego nie wychodzi. Tak było i tym razem. Najpierw miałyśmy z koleżankami zorganizować jakieś stroje na korowód, ale potem ekipa się posypała i w sumie zastanawiałam się czy w ogóle iść. Gdy wracałam z zakupów była 15.20, a korowód zaczynał się o 16 na rynku.
Męska decyzja: - idę ;D Coś tam ubrałam, poczochrałam włosy i poszłam :P









3 komentarze:

  1. i wyglądałaś świetnie:)pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Juwe juwe juwenalia, kto nie pije ten kanaia..! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. juwe juwe juwenalia, kto nie pije ten kanalia..! ;D buaaahahahahaaa

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodoba mi się Twój blog, to go zaobserwuję.:)
Uprzejmie proszę NIE SPAMOWAĆ!
Odwiedzam wiele blogów, na pewno do Ciebie wpadnę :)