poniedziałek, 9 września 2013

Simple natural look.

Dzisiaj u mnie prosta jesienna stylizacja. W końcu uwolniłam się od egzaminów i mam troszeczkę czasu :) Ostatni tydzień uciekł mi bardzo szybko, naprawdę nie wiem kiedy to zleciało. Teraz będę mieć więcej czasu dla siebie i mojego bloga <3. 
Około 3 tygodnie temu kupiłam farbę do włosów i do dziś nie znalazłam chwilki, żeby jej użyć, a właściwie przetestować, bo jest dość nowa na naszym polskim rynku- Garnier Olia. Będą zmiany, ale nie chcę dużo mówić, żeby nie zapeszać :) 

A na razie zapraszam do zdjęć :))







Sweterek-Bershka
Leginsy-C.H Eliza
Buty- House

4 komentarze:

  1. świetne połączenie :* bardzo mi się podobaja dodatki w postaci kapeluszy , czapek itp . Super to wygląda ! <3

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest cudowny, bardzo mi się podoba!
    Obserrwujemy nawzajem?

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten musztardowy sweterek

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodoba mi się Twój blog, to go zaobserwuję.:)
Uprzejmie proszę NIE SPAMOWAĆ!
Odwiedzam wiele blogów, na pewno do Ciebie wpadnę :)