sobota, 4 maja 2013

Nowości...:D

Hej :* Dziś postanowiłam zaprezentować Wam moje nowości zakupione w ostatnim czasie :) Mam nadzieję, że się Wam spodobają. No to do rzeczy :D


Granatowa koszula w groszki H&M



Koszulka koronkowa H&M


Spodnie w granatowe paski
(świetnie wysmuklają nogi! :)

 okulary przeciwsłoneczne B-)

Sweterek neonowy Reserved


i nowe kosmetyki...




1. szminka Manhattan, świetnie trzyma się na ustach i zastępuje także błyszczyk
2.odżywka do paznokci Bell (za jakiś czas napiszę jak się sprawdza)

3.tusz do rzęs Max Factor 2000 Calorie, (jak do tej pory najlepszy jaki miałam!)

4.Podkład Revlon, po raz kolejny do niego wracam, czyli najlepszy z najlepszych :)





Już wkrótce stylizacje z wyżej pokazanymi ubraniami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodoba mi się Twój blog, to go zaobserwuję.:)
Uprzejmie proszę NIE SPAMOWAĆ!
Odwiedzam wiele blogów, na pewno do Ciebie wpadnę :)