poniedziałek, 13 maja 2013

"Na twoje konto nałożono ograniczenia..."

Chyba oszaleję! Nie wiem z jakiej przyczyny facebook nałożył mi blokadę. Trochę to dziwne. Dobrze, że nie są to ograniczenia dotyczące wszystkich funkcji. Oto co wyświetliło mi się w powiadomieniach na profilu osobistym:
"Na twoje konto nałożono ograniczenia w zakresie Interakcja ze stronami do 26 maja 2013".
 Oczywiście napisałam odwołanie. No zobaczymy jak się będą tłumaczyć :P

Jak pomyślę, że jutro są zajęcia to nie chcę iść spać, bo wiem, że jak się obudzę to będzie poniedziałek..:(
Trudno, trzeba to przeżyć.


Korzystając z okazji chciałam pozdrowić wszystkich, którzy tak jak ja muszą jutro rano wcześnie wstać ;-)  Głowa do góry, jestem z Wami! :D

I oczywiście dobrej nocy :**.

P.S. Jak Wam się podoba moje nowe zdjęcie profilowe? :D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodoba mi się Twój blog, to go zaobserwuję.:)
Uprzejmie proszę NIE SPAMOWAĆ!
Odwiedzam wiele blogów, na pewno do Ciebie wpadnę :)